пятница, 6 декабря 2013 г.

МОДУЛЬ 9.

В цьому модулі ми вивчали, обговорювали, аналізували проблеми само-спрямування учнів у навчанні та роль диференційованого навчання.
Дуже часто перед вчителем постає таке питання: як допомогти учню стати само-спрямованим у навчанні. Для початку потрібно навчити учнів ставити власні навчальні цілі, планувати навчальну траєкторію, вміти бачити і виправляти свої помилки, аналізувати результати своєї роботи.
Сьогодні ми також обговорювали особливості різних способів пізнання і мислення, навчальні стратегії, адже у кожного учня є свої сильні і слабкі сторини, які можливо розвинути через ефективне навчання.
Я вперше дізналася про такі поняття як “Scaffolding”(будівельне риштування) і "зону найближчого розвитку".
"Зона найближчого розвитку" – це та область знань, де учень не може вирішувати проблеми самостійно, але може зробити це під керівництвом та за допомогою вчителя, який створює сприятливі умови для пізнавально-навчальної діяльності. Одним із інструментів для досягнення такої цілі є так званий “Scaffolding”, вчитель допомагає, але поступово позбавляє учня опіки до тих пір, поки той не навчиться працювати самостійно над складними завданнями. Вважаю, що використання такого інструменту в методі навчання буде дуже результативним і вплине на успішність учня, на розуміння ним матеріалу, цілей, завдань проектної роботи і само-спрямування у навчанні!

Комментариев нет:

Отправить комментарий